BU ÜLKENİN İSTLERİ
Siyonistlerin, emperyalistlerin, faşistlerin gazıyla balon gibi şişen kemalit kaşarları. Gazınızı alttan çıkaracağınıza ağızdan çıkarınca ideolojik fahişelere dönüşüyorsunuz. Bu toprakların insanları Müslümandır. Elbette Allah diyecekler, Kabe diyecekler. Bu söylem aynı zamanda bu toprakların insanının özgürlük ve bağımsızlığının yani köleleştirilmeyen, direnişinin sembolüdür. Zorunuza gidiyor anlıyorum. “Hav”lamakla orgazm oluşunuzu da anlıyorum. Zira ben iblis(ler)i de anlıyorum. Elbette siz ve gibileriniz Dünya var oldukça var olacaksınız. Bu durum oluşturduğunuz kaderinizdir. Ama “ALLAH” diyenler de başınıda bir balyoz gibi duracaktır.”it ürür kervan yürür”

Küresel sistem, muhalefeti bölgesel kültür değerlerine göre öcü gibi gösterip (ki doğru olabilir); kendilerinin iktidarını devam ettiriyor. Kabede hacılar Hu der
Sevmedim düzeninizi ve tanrısını. Çakalların raksına uyum sağlayamadım. Bu yüzdendir size ömrümce itirazım. “Anayasal”sömürünüzle halkı faize, fuhuşa, kumara, çetelere, hırsızlığa, maddeye bağımlı hale getirdiniz. Adalet meclisin duvarında insanlarla dalga geçen bir kavram. “% 99 u Müslüman” dediğiniz bu ülkenin insanları ne acıdır ki “gavur” dediğiniz batının adaletine imreniyor. Dürüst insanların “salak”; sahtekarların ise “işini bilen uyanık” saygın addeldiği bir düzen. Emeğin torpil, rüşvet, yandaşlara ve köleliğe heba edildiği bir sistem. Yalakaların makam ve para için karaktersizleştiği, ehil’sizlerin mevki sahibi olduğu bir ülke. İçi boşaltılıp hurafe ve din baronlarıyla doldurulan bir “islam”. Ne kelimeyi şahadet, ne “ben müslümanım” ve ne de anne babadan Müslüman olunmuyor. Ancak İslamın gereklerini yaşamakla Müslüman olunur. Bu düzende ise zor. Bu yüzdendir anayasal sisteminize itirazım. Zira “inned dine indallahil islam”.




